Thursday, August 23, 2012

صفحه رسمی شیدا محمدی در سیمین ساق

این صفحه در سایت "سیمین ساق" که مجموعه گرانبها و زیبایی است از شاعران کلاسیک تا معاصر به همت دوست نادیده و تازه ام (که از طریق همین لینک با او آشنا شدم) طراحی شده است. صفحه شخصی که برای من طراحی کردند شامل بیوگرافی و فایل کتاب "عکس فوری عشقبازی" است. این مژده را به دوستانی می دهم که از طریق فیس بوک و یا وب سایتم از من پرسیده بودند که چگونه می توانند به کتاب شعر "عکس فوری عشقبازی" دسترسی پیدا کنند و چون متاسفانه در ایران این امکان برای دوستان نیست و در سایت خودم هم نمی دانم به چه علتی ولی فایل پی دی افش باز نمی شود، خبر خوشی است.
از آقای کاظمی برای این صفحه زیبا و ماندنی سپاسگزارم و به شخصه از یافتن خیلی از شاعران مورد علاقه ام در سایت "سیمین ساق" لذت مضاعفی بردم.
توصیه می کنم یک گشتی در آنجا بزنید.م
 
 
 
این هم صفحه بیوگرافی به زبان فارسی
 
 
 
 
و این هم لینک کتاب شعر "عکس فوری عشقبازی"م
 
 
 
 


No comments: